sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Ylispangar - And the chosen heir is...

...Karita!



Saapi nähdä, milloin ehdin taas postailla Ylispangareita. Sitä ennen edessä on nimittäin uuden talon rakentaminen ellen sitten päätä laistaa hommistani ja lähettää tytöt ensin takaisin yliopistoon :D

EDIT// En voi uskoa silmiäni, mutta totta se on - teitä on siellä jo 30! Voi rakkaat söpöt kultaiset ihanat suloiset pupuseni, rakastan teitä! :*
Erikoispostaus- tai muita rakkaudenosoitusideatoiveita saa esittää!

6 kommenttia

  1. Ihana Karita <3
    Ja joo Erikakin on ihana, mut mun suosikkihanipalleropikkuine...eiku okei xd

    Hmmm, jos nyt ymmärsin oikein, postaustoiveita sai heittäö(luoja anna minun olla oikeassa...)
    Ääääh, oon huono näis! xc.
    Olis kiva nähä postaus, jossa kerrot sisustamisestas :3
    Siis sellanen, että selität siin samal tiiät kai? x3
    Esim." Tämä pöytä on kiva tässä, tila ei ole liian tyhjänä muttei luo liian ahdasta kuvaa"
    (Joookeibanssujumalatarosaaparemmin.pötkö.fi)
    TAI sit joku joku jänskä postaus.
    TAI VAIKKAPA ( en tiä et vaivautuisitko) nii joku KUVALLINEN näin lataat-ohje, jossa selitetään myös asiat tietty(tämä siksi että en ymmärrä radolan ohjeita. Tiedän. Olen peruna. Okei, okei, ehkä olen hiljaa xd)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, luoja antoi sinun olla oikeassa x) Ja tuo kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, pitääpi katsoa!

      -banssu

      Poista
  2. No ei harmita vaikka äänestinki Erikaa ku Karitakin on nätti! x) Vai että postaustoiveita.. Hm no ite ku tykkään luoda paljon erilaisia simejä ni musta olis IHANA nähä vähän enemmän sulta erilaisia simejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, tuoki kuulostaa kivalta! :D
      Voinkohan toteuttaa useamman idean x) (eikai se ketään haittaakaan :D)

      -banssu

      Poista
  3. Höh :c toki karitakin on suloinen, mutta olin/olen erikan puolella. erikassa on jotain.. aitoa (vaikka aito ihminen ei olekaan)
    voisiko erikaakin näkyä tulevissa ylispangar-postauksissa? c:

    VastaaPoista